Sverige juva Sverige

Hallo där! 

Nu är jag hemma ifrån Norge och min sommarjobbs vecka. :) Var super kul! Var där med min kompis Adna. ^^ Vi fick måla hela dagarna på pappas fabrik, eller ja hans hus som han har i Norge. Han bor där under tiden han jobbar i Norge. Det var helt chill jobb faktiskt, men man blev snabbt trött på färgen vit kan man allt säga!

Det har hänt ganska mycket men orkar inte ta allting i detalj, men kan säga att vi har:
 
- Jag ramlade av stegen
- Ätit den största glassen i hela våra liv
- Druckit mycket pepsi och Solo 
- Haft ex antal "solpauser"
- Gått runt och varit anmält random bland Toftes gator 
 
Så ja jag är väldigt trött nu men fortfarande glad att jag fick jobba med min kompis, det var supert!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback