Molnigt

Godmorgon. ~
Idag ser det nästan ut som det ska ringa, vilket jag inte ser fram emot. Fast idag ska vi på friluftsdag med klassen, vilket jag inte vet hur länge det håller på. Vi får se om det blir kul!
Igår orkade jag inte lägga in något, eftersom jag var borta under hela dagen. Men när jag cyklade hem så var jag så himla sugen på att lyssna på musik, så jag satte in hörlurar och satte igång min spellista. Jag måste nog ha sett rätt så galen ut för jag dansade samtidigt som jag cyklade!
Jag blev så glad av musiken, att jag inte kunde sluta. Det är riktigt härligt vad musik kan göra med en. ^^
USCH HADE EN FÄSTING PÅ FINGRET NYSS! Gud vad jag hatar dem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback