Inget att göra

Godmorgon.

Sitter inne på mitt rum, och gör inte mycket. Har smsat lite folk men ingen kan leka, vilket suger. :( Känner att inget händer just nu i mitt sommarlov, det är bara när jag är med mina kompisar som jag har verkligen kul! Visst, ibland tycker jag det är jätte skönt att bara sitta vid min dator och ha det lugnt för mig själv, chatta med folk och kolla runt, men ibland finns det inget att göra. Då sitter jag bara och stirrar ut igenom mitt fönster och undrar vad jag ska göra. Folk åker till Stockholm, går på konvent, ser konsär, går på festivaler, och jag har typ inget planerat! 

Ska enbart till Frankrike och stugan, och Frankrike ser jag jätte mycket fram emot men annars är det inte mycket annat som händer. Önskar att jag kunde vara lite mer rolig av mig, för just nu känner jag mig som världens tråkigaste person. Sen förstår jag inte varför jag tvekar när jag är på väg att smsa någon för att fråga om de kan va, för jag vet att jag alltid ångrar mig och när jag väl smsar så är det oftast försent. Vill bada, vill sola, vill bara ha kul! Men jag liksom tvekar ändå. Vilket jag inte vill, jag vill ju smsa folk och fråga, men jag blir rädd att jag liksom verkar tjatig. Som de har bättre för sig. Nu kanske jag är jätte paranoid, men aa... 

Vill bara ha lite mer att göra om dagarna. ^^' Nu ska typ hela karlstad på Putte i Parken på onsdag, så yay... 
Nej, nu klagar jag för mycket, hehe kan bero på att det min min vecka. Blir så jäkla överkänslig då, för ta tag i mina dagar själv och göra dem till vad jag vill att de ska bli! :) 
 
Vad ska ni göra idag? Är ni lika rastlös som jag? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback