Hachiko

Okej... Jag är helt slutkörd. Har aldrig gråtit såhär mycket förut. Den här filmen är så otroligt sorglig så det inte finns något annat!

Kunde seriöst inte lugna ned mig, tårarna verkligen forsade nedför mina kinder. Hachiko slår alla filmer jag har sett när det gäller mest ledsam. 

Denna filmen är baserad på en sann Japansk historia om en hund vid namn Hachiko som väntade varje dag på sin Husse som aldrig kom tillbaka. Verkligen stark och gripande film, och visar verkligen hur mycket lojalitet ett sådant band kan tillbringa. Den är underbart gjord och redigerad, bra skådespelare och att storyn är verkligen sann gör den så mycket  bättre!

Jag rekomenderar den här starkt. ^^ Men varnar er att den kan tvinga fram några tårar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback