Första sommardagen

Godmorgon alla söta och rara! ^^
Idag har jag gjort inte så mycket, mest förberret mig för att åka till Norge på konsär. Vi ska se på Andrea... Kan inte hans efternamn. Han är en sångare som är blind och är tydligen väldigt känd, pappa säger att jag kommer älska honom men ja, vi får allt se!
Igår var jag hos Emelie som hade fyllt arton, stor tjej nu! Vi spelade tennis fotboll, cyklade och badade, hade race tillbaka vilket var så himla jobbigt! Men kul. Vi var fyra personer med två cyklar, så man hade lite mjöksyra efteråt om man säger så!
När vi kom tillbaka satte vi oss ned och ät en underbar god jordgubbs tårta. Finns inget som slår en traditionell svensk jordgubbstårta. <3
Ser ut som en liten tvättbjörn, haha all smink rann ifrån badet!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fotbollstennis!;)

Snygg jag va på bilden då!! Höhö

2012-06-17 @ 14:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback