Snart bär det av till sol

Hej hi hallå. 

Idag har jag haft en dag för mig själv. Har badat, tagit hand om buster, små ritat och annat onödigt. Ibland kan det vara skönt att bara vara med sig själv, har varit med ganska mycket vänner på senaste tid så var otroligt avslappnade faktiskt. Men nu gör jag heller inte så mycket haha...

Snart ska jag i alla fall till Frankrike, vilket jag ser jätte mycket fram emot. ^^ Min kompis Henrietta ska med då också, vilket är ett stort plus! Ska bli så härligt att komma ifrån gråa och trista Sverige. Jag måste nog säga att vädermässigt har den här sommaren varit den sämsta. Verkligen inget sommarväder alls. Och när det väl är sol så får man panik över vad man ska göra, för man vill ta vara på solen! 

Aja, nu ska jag nog rita lite mer. Ha en bra kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback