Min tid på Arnön

Godmorgon alla solstrålar 
 
Idag verkar det bli sol vilket är skönt, men jag vet inte riktigt vad som är på shemat idag. Ska nog övningköra med pappa, och är nervös, haha! Jag är så rädd för att krocka eller ta sönder hans bil, för då kan jag säga hejdå till mitt körkort! Alla kommer nog undra vem det är som kör ute på parkeringen...

Men som jag skrev igår så har jag varit i stugan i över en vecka. Där ute hade vi knappt något internett så det var praktiskt taget omöjligt att blogga, så nu får jag allt börja om igen kan man väll säga! Har haft det super mysigt där ute. Det är faktiskt väldigt skönt att komma ifrån stan någon gång ibland. Vi hade regn, sol, vind och ja... Alla slags väder. ;) 
Har ätit mycket god mat, och badat vilket jag har saknat. Ibland har det varit kallt och andra gånger varmt, men jag är verkligen en bad människa så jag älskar att hoppa i och låtsas att jag är sjöjungfru och bara: ARIEEEEEL! 

Hade över Adna i tre dagar vilket var super skoj, skrattade, såg film och var allmänt störda ~ 

NYUUUHH HON ÄR SÅ FIIIIIIN saknar henne redan tack för dem dagarna löv u ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback