Grattis Matilda!

Idag fyller en väldigt nära vän till mig. 

Jag har känt henne sedan jag var ett år, och därifrån har våran vänskap vuxit upp. Vi har gått igenom det mesta, fantasier, drömmar, resor, och mycket mer. Vi har gått igenom negativa saker också, men alltid kommit tillbaka till varandra. Vilket är en otroligt härlig känsla. Jag kan lita på dig, och jag hoppas du känner detsamma. <3

Hela min barndom ligger hos den här tjejen. Med henne lekte jag Cloe ifrån Bratz, super spioner, ritade serie, spelade sims, reste ut ur Sverige. Ah, väldigt mycket har jag gjort med henne, och jag ångrar ingeting. Jag önskar att jag kunde gå tillbaka till den tiden, för den var helt underbar. Fast nu är dagen kommen, och du är 17 år gammal! ^^ Stor tjej nu! 

SÅ GRATTIS MIN LILLA TJEJ, GÖR NU INGET DUMT MIN TJEJ, FÖR JAG ÄLSKAR DIG! 

Bra va, haha! Har aldrig varit bra på att rimma. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback