I December

Godmorgon! IDAG ÄR DET FÖRSTA DECEMBER DAGEN!

Är så glad, verkligen jätte glad! Blir så otroligt peppad när det blir december, och det är liiiiite snö utanför haha! Så lite julstämning är det allt. Kom hem klockan tre imorse, så har sovit kanske sex timmar... Men är pigg otroligt nog.

Igår fick vi 2-2 i match, jag förlorade min singel men var otroligt nöjd med min insats! Jag brukar aldrig vara det men nu för tiden går allting bättre och bättre, snart ska jag ta min seger! Förlorade med 6-4 6-2, hoppas att ni förstår hur poäng sätts för jag orkar inte förklara det på morgonkvisten hehe... Men sen åt vi segermat på MC mycket gott
 
Sen kom jag hem till ett mörkt hus, föräldrarna sover medan jag smyger runt omkring och borstar tänderna för att sedan slänga mig i sängen och bara njuta
 
Och idag fick jag dessutom öppna första luckan på min Julkalender! Blev en liten mentos rulle
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback