Avslutning, jag är redo... men jorden går under

Som titeln säger så är det avslutning idag på skolan, och jag är redo för jullov!
 
Jag tycker dock att hela december månanden har gått så otroligt fort, och jag har inte hunnit någonting! Allt som jag ville bli fint har inte blivit fint, men jag ska nog försöka hinna med allting i helgen. Men just det... Jorden ska gå under idag. :( Så synd så synd!
 
Jag tror personligen inte på detta överhuvudtaget, om jorden skulle gå under skulle vi nog alla sitta inne pågrund av en snöstorm eller orkan, och ingenting har hänt så yeah... Förlåt mayafolket, tror inte det blir iår tyvärr!
 
I alla fall idag ska jag träffa Cecilia och troligtvis Adna, ska bli jättekul och mysigt. Sen i helgen ska jag förhoppningsvis packa in julklappar och baka julgodis! Vi är lite sena, men bättre nu än aldrig! Så ha en bra dag nu alla ni som slutar, och alla ni som har redan lov.
 
Ni får lite instamgrambilder jag har tagit under här veckan!
 
Gullig liten lussebulle bebis ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback