Shoppa med sig själv

Hej hej! 

Igår orkade jag inte riktigt att blogga för jag hade fullt upp hela dagen. Först var jag på syntest. Jag har perfekt syn! :D Det gör en glad, haha. Nu kan jag få övningsköra på riktigt dessutom. ;) Det ska bli spännande. Jag är så rädd att jag ska totalförstöra bilen. Men aja, får be till Gud innan jag far ut på vägarna haha! 
 
Sedan gick jag runt lite i stan och shoppade. Man kan tro att shoppa själv är tråkigt, men det är faktiskt ganska kul. Man får en stund att tänka själv vad man tycker, och inte behöva fokusera på någonting annat. Jag hann dock inte vara där så länge eftersom jag hade Buster hemma som inte ska vara hemma alltför länge, så jag var bara i stan två timmar innan jag åkte hem. Jag köpte en subway också till lunch... Gud vad gott det är. Men hon i kassan var ny så det gick väldigt trögt och jag hade bara typ tre minuter innan bussen gick, var nära på att få ett sammanbrott och ta min macka för att springa iväg! 
 
Här är det jag köpte. Väldigt nöjd, nu är det bara vad jag ska välja till första skoldan... 
Ska börja Media estet, och hoppas verkligen att det ska bli en rolig termin!

Fick ett par Dr.Martins för femhundra också! Vi köpte av min mammas kompis. ^^ Den hade inte passat hennes döttrar. 

Resten är ifrån Monki 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback