Coockie monster cupcakes

Japp, ni läste rätt!

Igår åkte jag ned till stan och mötte upp med Cecilia, så köpte vi massa baksaker. Adna kunde inte komma. ;_;
Men sedan åkte vi hem för att börja baka. Vi skulle nämligen göra Coockie monster cupcakes, och först så trodde jag att det skulle bli svårt för jag hade aldrig gjort så komplicerade cupcakes, men det gick faktiskt väldigt bra! Visst, det tog hela dagen men det var helt klart värt det. ^^
Sedan efter det kollade vi på lilla sjöjungfrun och då fick jag världens nostalgi känslan, åh den är så underbar. Men när man tittar på disney filmer så tänker man alltid på det logiska, till exempel hur Ariel kan andas under vattnet utan gälar, haha! 

Aja, såhär blev dem. Vi blev otroligt nöjda båda två, och de var SKIT GODA 
 
KOLLA VA FINA DE BLEV! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback