Titanic, cried like a bitch

Okej, detta är väldigt pinsamt men nu säger jag det.
Jag har ALDRIG sett Titanic.
Ikväll blev min första gång, i 3D till och med haha! Jag har faktiskt inte sett den förut, och jag har blivit mobbadhela dagen pågrund av det men nu är fan i mig min Titanic oskuld borta! :D
Det roliga var att man kunde höra hela salen snyfta vid slutet, och det var så himla sorgligt men ändå lite lustigt. Jag ska inte säga något för jag grät som bara den, och det var helt klart värt pengarna. Det kan jag faktiskt säga! ^^
Är det bara jag som är helt förälskad i Dicaprio?
Seriöst såååååå snygg, och så himla härlig personlighet, även om det var bara skådespeleri.
Haha, här är man förevigt singel. :)
Ljuset blev lite konstig på den här bilden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback