Lite vilse?

Mötte på den här lilla sötnosen idag när jag var påväg till bussen som skulle till träningen!
Detta är våran grannhund Molle, haha han är så söt. Bara två är tror jag. Han förföljde mig hela vägen till bussen, och visste inte vart han skulle ta vägen. Ingen av hans ägare såg honom, och han gick aldrig även om jag sa åt honom att gå hem, han ville bara leka och va med mig! Jag sa tusen gånger: Gå hem nu! Där är ditt hus! D:<
Men sen kom bussen, och han gick ändå inte väg, och då blev jag liksom lite panikslagen över vad jag skulle göra. Bussen var på väg att gå men jag fick stopp på den, och han var sen så han hade det jätte bråttom. Molle ville inte gå utan bara stirrade på mig och jag var super rädd att han skulle springa efter bussen ( Han har sprungit efter bilar förut ) och hamna ut ivägen så jag hoppade av precis innan bussen åkte iväg och lämnade tillbaka honom till hans ägare!
De blev glada och som tack fick jag skjuts till min träning. Jätte snällt av dem verkligen!
Bild på honom ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback