För lite tid

Hej hej! Skit, vad mycket det finns att göra. Det är bara en vecka kvar till sportlovet, och som vanligt blir det alltid en hög med saker att göra. Och istället för att få saker klara sitter jag och mamma och tittar på Masterchef och äter pannkakor. Klagar inte dock! Har inte så mycket att säga, eller jo! Vi skulle se en skräckfilm i skolan idag, motorsågsmassakaren (tror jag stavade rätt) och om ni inte visste så har jag ALDRIG sett en skräckfilm. Inte under mina 17 år här på jorden har jag satt på en skräckfilm. Så yeah, självklart fegade jag ur och satt utanför och jobbade för mig själv.
 
Men en mer glad nyhet om mitt liv är att jag och mamma har sökt till att bli fadder! (eller faddrar?) Vi fick anmälan i posten för någon dag sen med en bild på flickan vi ska få stödja, hur söt som helst! Ska skicka henne massor av prylar. Det är de minsta jag kan göra eftersom mamma står för de mesta av betalningen. Men det känns skönt att inte bara sitta och grina och tycka synd om dem utan för en gång skull göra någonting åt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback