Imaginary friend

~ Vad jag har lyssnat på de senaste dagarna, riktig mysig musik. ~
 
Nu är det verkligen höst. Vårat träd utanför är så himla fint, alla nyanser av orange och gult. Den här perioden av höst tycker jag om, när alla träd får lite färg på sig. Det har vart en slapp helg med en liten tur till kulturnatten, sims lan hos en vän och vara hemma. Såg på Lilo och Stitch i fredags och hade glömt hur fin en filmen är egentligen, se den igen vettja! 
 
Idag har jag inte gjort mycket värt att skriva. Gått ut med hunden, ätit kakor, sett på Catfish och vart ledsen för min skoldator inte har ett DVD intag så jag kan inte spela mitt spel. Seriöst vem designar en dator utan CD intag?! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback