I knew this would be love

Tre svartvita från instagram, följ om ni vill; henniemonclair 
 
Hej hej. Det är ruskigt kallt ute och jag känner mig lite grinig. Eller grinig är nog inte rätt ord, snarare rastlös. Känner mig omotiverad till det mesta, vill bara åka iväg för någon helg och hitta på något. Saknar människor, vill se människor, vill ha choklad (Går och hämtar kaka) och ja, lite av de sakerna. Jag har så grymt lust att springa till någon av mina vänner och bah: SKA VI ÅKA TILL STOCKHOLM OCH BARA LATTJA och med lattja blir det väll att fika och prata om saker man hatar hehe. De senaste dagarna har jag bara skrollat nedför tumblr och glott på Catfish the tv show vilket är så bra.Nu ska jag iväg och träna och sen äta äpplepaj för jag orkar inte vara nyttig lalalalala byeeeee! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback