Bryssel i bilder

Hejhopp! Nu är jag tillbaka från Bryssel. Jag har haft det trevligt, men jag må säga att Bryssel är en knepig stad. Det är en blandning av massa andra länder, både på gott och ont. Men jag hade det såklart bra, hotellet var fint och frukosten var helt magisk, de serverade donuts till frukost???????? (ville pussa kocken)
 
Men jag kan förklara lite bättre genom de få bilderna jag tog!
 
De fanns så många macarones och chokladaffärer i Belgien, så har man en dålig vecka så är det ett perfekt ställe att åka till.
 
Köpte mig en kaffemacaron och den var så sjuuuuuuk god. 
 
Fick en pyttenliten krabba tillsammans med blåmusslor och pommes frites!!! Om ni jämför med gaffeln är den extremt liten, så jag förstår hur den kunde hamnat i en blåmusslas mun. 
 
Drog till en stad som kallas Brugge. Fin liten stad med vackra byggnader. 
 
En till byggnad från Grand Plaz om jag inte skriver helt fel??? Som sagt fanns det en del fina byggnader, fick mig att tänka på England faktiskt.
 
 
Såååååååå jag kunde redigerat fler bilder men de är inte så intressanta. Så yeah, jag är glad att jag fick se Bryssel för jag hade som sagt ingen aning om hur det landet var, men jag åker nog inte tillbaka dit. De har lite bra saker överallt, men det räcker med en gång! ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback