Amazing race och te

Godmorgon! Dåligt bloggande den här veckan, ingen inspiration helt enkelt. Men har haft en bra vecka, känner väll mest stress för att fixa prao om några veckor men annars rullar livet. Igår åt jag pizza med min vän och pratade om massor, sen såg vi The Help som var sjukt bra! Kanske skriver om den någon gång. 
 
Jag får verkligen inte nog av det här teet. De har ju också blåbärsmuffin och jordgubbscupcake <-- den vill jag verkligen testa! Men blåbär och karamell är svingott, nästan som att fika fast i flytande form. 
Åt en väldigt god frukost. Älskar långa frukostar, och de hade jag framför tv:n då jag såg Amazing race. Vet inte hur många episoder jag har sett men det är spännande. Vore verkligen hur coolt som helst att vara med, men jag hade nog behövt att vila efter varje kilometer HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback