Igår firade vi kvinnan

Godmorgon! Varför är det så soligt och jag sitter inne vid datorn? Mitt liv i ett nötskal.
 
Igår var kvinnornas dag! Inte mycket hände direkt, men efter skolan gick jag och åt mat med Mathilda. Var supergott, sen så snodde vi fika från UNO på fredagsfikat. Så busiga vi är. Sen åkte jag med till Simon med lite annat folk, var mysigt men jag åkte hem ganska tidigt för jag orkade inte stanna där hela natten, snällt av Claudia för hon satte med mig på bussen. Så läskigt på bussen, speciellt när det är mörkt. Så fick Cecilia hålla mig sällskap i telefon också!
 
Sen när jag väl var hemma ramlade jag i sängen direkt. Mycket skönt. Idag vet jag inte vad som händer direkt, lite huller och buller. Hoppas i alla fall på att få komma ut i solen på något sätt.
 
Bild från insta, lite girlpowerrrr

Kommentarer
Postat av: Lovisa Henriksson

Hej!
Jag tycker att din blogg är alldeles toppen! Väldigt bra bilder, roligt att läsa osv. Avundas ditt liv!
Jag har nyligen startat en egen blogg, men den är inte så lik din. Kika gärna in, så kan vi tillsammans göra allas liv bättre. Läs där så förstår du bättre vad jag pratar om! Ha det så gött och lycka till i livet! Girl power for the win!

Svar: Åh, gud va kul att höra! Du gjorde min morgon. ^^ Haha, det finns ingenting att avundas, men tack så mycket!
Hoppas din blogg blir som du vill i slutändan, det brukar vara svårt i början att bestämma hur man vill ha det, tro mig höll på i 1000 år med min design. ;)
None None

2013-03-10 @ 22:19:43
URL: http://www.ingentingaromojligt.devote.se
Postat av: Lovisa Henriksson

Haha nja, designen kommer nog inte vara något jag lägger så mycket tid på. Däremot kommer jag verkligen lägga tid på texten. Hoppas du läser min, jag läser din haha :) Men läs min, och du kommer inte bli besviken! Så fort det finns folk som läser kommer jag börja skriva!
kram

Svar: Jag ska göra mitt bästa. ^^
None None

2013-03-11 @ 09:06:48
URL: http://www.ingentingaromojligt.devote.se
Postat av: Lovisa Henriksson

hahahaha bra det! :)

2013-03-14 @ 19:18:34
URL: http://www.ingentingaromojligt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback