1 mars, det firar vi med glass

Första mars nu hörni! En ny månad. Längtar dock till april, då är det liksom vår enligt mig.
 
Klara var min räddare i nöden och bjöd mig ut på fika på Carli, tillsammans med tre andra fina flickor. Det var mycket braaaaa! Glassen där är... obeskrivligt god. Den får mitt hjärta att hoppa över ett skutt. Man får så mycket också!
 
Ni får lite smått och gott.
Klara provade någonting utanför sin "comfort zoone", mer Moira stil. Det var en syn för livet, samtidigt som hon gjorde en mangapose för min skull.
Mathilda är alltid lika fotogenisk
Det blåste något otroligt, varje gång jag sa; Gud vad de blåser! Var det som att få en liten spark i rumpan av moder natur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback