Tar en låtsas pistol och skjuter

 
Hur kan man tappa bort ett par skor? Tydligen kan man det, JAG KAN DET. Har letat hela förmiddagen efter mina favorit dr Martens, men de är ingenstans. ( Inte de på bilden haha ) Vill typ gråta men har ingen energi. Ni vet när man försöker komma ihåg något och man har absolut inget minne av det? Inte ens hur hårt du tänker? Så vart det idag. Aja, de dyker väll upp får vi hoppas... Annars har det varit en bra dag! Mådde illa på morgonen, tack vare den trevliga veckan som trillar in varje månaden. Men sen mådde jag bra! Träffade två vänner, åt chips och dricka. Plus en yougurt utan sked. Imorgon kommer jag vara riktigt glad, för då åker jag till Norge för att sedan lämna landet. ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback