Har levt i 17 år

 
En sådär seriös svartvit bild. 
 
Då säger jag väll grattis till mig själv, för idag fyller jag nämligen år! Hela sjutton år. Ganska tråkigt nummer när jag tänker på det, för när man är femton får man dra av sig byxorna, 16 får man övningsköra, men 17? Det är bara ett mellannummer, man väntar bara på att bli 18 år! Men ja, det har varit en mysig födelsedag. Gick på lunch med Sandra, drack kaffe som var väldigt god och fick massa söta cupcake saker som jag tänker ta kort på sen, så jag är supernöjd! Så imorgon blir det släkt och hela rubbet. Känns så ledsamt när alla är på Putte i Parken och jag bara sitter här. JAG VAR DÄR I ONSDAGS DOCK! Ska skriva om det imorgon förhoppningsvis! 
 
Ha det bra mina kycklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback