Choklad i ansiktet - rena drömmen

Oj, jag kan nästan se dammfläckar här på bloggen!
 
Jag har varit ännu en gång väldigt rastlös idag. Jag har packat, städat, bakat och sett på simpsons som tröst för livet atm. Well, varför packade jag då? Jag ska till Stockholm imorgon! Ska bli superkul, åker med en kompis så ska vi bo i en lägenhet, ser verkligen fram emot det. ~ Känner ni igen mig är det bara att säga hallåååå!
 
 Påtal om ingenting;
Detta är nog det bästa jag har fixat den här veckan, en egen chokladmask! Den fungerar superbra, känner mig som en baby efteråt. (Inte jag som kom på receptet HAHA, är ingen makeupguru) Men det fungerar asnice ifall man vill ha någonting bra för hyn och orkar inte köpa. ^^
 
 Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback