Utveckling på plattan

Som ni alla kanske vet så har jag fått en ritplatta i julklapp, och min relation med den har inte varit så trevlig, nära på skilsmässa men nu börjar det ljusna! Jag insåg inte hur mycket man egentligen behöver träna innan man verkligen kan rita på den här saken. Blev så frustrerad vissa gånger, men fick sedan ihop en skiss som jag tyckte var helt okej.
 
Men lovar det var stunder då jag var helt;
 
 
Tänkte visa er så kan ni bedömma för er själva!
Detta är lite av grunden, klaga inte på boobsen, boobs är bra att ha
 

Och detta var den färdiga bilden! Orkade inte göra någon fin bakgrund, är nöjd ändå.
 

Kommentarer
Postat av: Ondakakan

Fint ritat :D

Svar: Tack så mkt! :D
None None

2013-01-12 @ 16:39:08
Postat av: amanda

lär mig!:D

Svar: Åh så bra! :) Har du samma platta?
None None

2013-01-12 @ 19:52:51
Postat av: Amanda

iiiiingen aning!

2013-01-14 @ 15:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback