Matlust finns ej... Förutom med Sushi

Hallojsan här på monclair bloggen!
 
Mamma har fyllt år, och jag hoppas verkligen hon tyckte om den. Hon blev nöjd med sin present, och ser ut som en fluffboll varje morgon nu. Hade bakat en cheesecake åt henne som vi åt, och jag var ganska nöjd med den. Sist jag bakade en cheesecake kunde jag stoppa in fingret och det studsade direkt tillbaka! Det var som att äta mjuk plast nästan... haha.
 
Sen har jag haft dålig matlust i över en vecka nu, men igår blev jag så asajfeugirg sugen på sushi! Älskar sushi! ~ Det är någonting jag är så glad att jag har testat, och tycker flera ska göra. ^^ Det kanske verkar läskigt med rå mat, men hey? Testa, det är supergott. Min familj och jag satt framför pappas Ipad och kollade på stjärnorna på slottet samtidigt för vi är för lata för att titta på tv, fin familj jag har.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback