Subwayyyy all the wayyyyy

Hej alla gosiga och glada!
 
Idag har jag faktiskt pluggat! Känns sjukt bra. Skickade in en engelska uppgift, och gjorde klar en powerpoint som vi ska hålla tal om nästa vecka. Min är om att Disney filmer var bättre förr, så värt att berätta om känner jag hehe. Sen ska jag läsa i min svenska bok också, har två/halv vecka på mig att bli klar, lika bra att läsa en bit nu så man inte blir helt efter. Sen har man tyska också.... bajs. Tyska är verkligen så asdgrhgrub jag vet inte. Svåra grejer. :(
 
Idag har varit en väldigt bra dag. Hade text kommunikation, vi skrev en insändare om någonting vi ogillar. Jag skrev om att nyheterna sänder alltför negativa nyheter. Håller ni med? Lite positivitet i världen! Sen när vi var klara var klockan elva, då drar vi såklart till Subway och äter oss mätta istället på skinksås och äcklig pasta i matsalen.
 
Det är så mycket snö ute så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Vart kom den ifrån? Gud lurar oss verkligen, i ena sekunden tror man att det är vår, men så bara POFF! Vinter igen. Känns som jag väntar in Jul igen haha. ^^
Ni får fina mobilbilder ifrån min dag hehe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback