Året som har gått

Man brukar väll göra en liten årsrunda på slutet av varje år, och jag har ju inget bättre för mig! 
 
Året 2013 har varit ett bra år i helhet, ingenting riktigt förskräckligt har väll hänt och det är jag glad över!  
 
Men vi kan väll se vad jag hittar bland alla foton från året 2013...
 
Detta var nog början av sommaren, ja det var det! Åkte till Norge med Cecilia för att sommarjobba, och det starkaste minnet jag har från det var när vi tryckte ned spadarna för att plocka upp en hel freaking gräsmatta (så kändes det som i alla fall ) sen lyssnade vi jävligt mycket på High school musical, kan inte klaga
 
Sen efter det var jag med några från klassen på en piknick (stavas det så...?) och hade det mypys!
 
Detta var i Juli, dagen innan min födelsedag då jag bestämde mig för att ta en dag på Putte i parken! Bra val må jag säga, tappade hörseln men hade svinkul och fick se Icona pop hihi!
 
Och i mellanåt var jag med den här sötnosen och typ klagade varför vi båda två inte har en koreansk pojkvän (tufft liv) 
 
Sen åkte jag till Frankrike med Cecilia och det var amaziiiiiiiiiing, kommer aldrig glömma det! Har aldrig druckit så mycket Coca cola zero i hela mitt liv  (min släkt älskar coca cola)
 
Hittade den här bilden bland Frankrike bilderna... Sikta emot stjärnorna. 
 
Sen klippte jag mig i början av hösten! Det var en stor förändring, men glad att den hände!
 
Seeeeeen blev det halloween (hittade typ inga bilder från tidigare HAHA tråkigt liv)
 
Sen vart det jul. Hela december månaden bestod väll mest jag som frågade folk om de var sjuka innan jag smakade någonting av dem HAHA lite pedantisk... Men hade en asbra jul! 
 
Okej detta var en väldig rörig blandning om året, men har ingen energi för att göra det mer fint. Låt oss säga att det har vart ett bra år! Tänkte skriva en liten lista imorgon vad jag hoppas för 2014 och vad jag själv ska förbättra, men det får vänta tills imorgon! ~ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback