11 saker sådär på kvällskvisten

Hellooooooow klockan är halv tio och jag är ganska uttråkad. Så jag tänkte; varför inte skriva 11 fakta om mig? Så får ni komma lite närmare miiiiiiiig......... fast jag är ganska akward..... Be prepared.
 
1. Jag älskar mat. Jag är öppen för de mesta och provar gärna nytt, men främst tycker jag om desserter. Man lever ju bara en gång så varför inte njuta??
2. Jag lyssnar gärna på rock när jag känner ångest, helst gamla låtar längst upp på min lista som Skillet eller Dead by april. Brukar inte lyssna på dem annars men när jag har ångest funkar det väldigt bra!
3. Jag älskar julen. En av anledningarna varför jag älskar jul är för att de håller sig till gamla goda traditioner, inget behöver vara "nytt" om man säger så, vilket jag tycker om!
4. Jag har aldrig haft en pojkvän, planerar att gifta mig med en k-pop star såteeeehhhhh...
5. Jag äääääälskar mina vänner, de är alla speciella på sitt egna sätt och jag skulle vara helt borta utan dem! Ibland blir jag så förvånad att de är mina vänner, för de är så awesome! ;_;
6. Att sitta i soffan med en kompis och titta på en tecknad film med glass eller kladdkaka är golden moments för mig.
7. Ibland kan jag få så mycket panik inombords att jag bara helt enkelt stirrar upp i taket från min säng. Egentligen är det inte stora saker jag oroar mig över, men jag gör dem dubbelt så stora för mig själv så det är en dålig egenskap haha!
8. Ibland kan jag gå och prata engelska med mig själv utan någon anledning och låtsas att jag är med på Ellen eller Oprah.
9. När jag ibland spelar (vilket händer sällan) och hamnar på en svår niveå stänger jag av ljudet och sätter på den gladaste musiken jag kan och skriker kärring åt skärmen; och ja, min mamma är ganska avskräckt vid det här laget.
10. Jag önska att man kunde bryta ut i ett musikalnummer varje gång man känner sig lycklig, fyfan vilken stämning det skulle bli!
11. Jag kan varje låt från High school musical AND I AM A PROUD WILDCAT!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback