Sex timmar i Stockholm

~ Hej och hå ~
 
Jag är hemma från Stockholm, kan bara säga att Stockholm är en mycket bra stad. Det lät väldigt formellt haha.
 
Kommer nog aldrig gå upp så tidigt för någonting igen. Gick upp halv fem och hela min kropp bah: WHY OH GOD WHY????
 
Men jag var lycklig ändå. Man kan inte klaga när man ska till Stockholm?
 
Cecilia var i alla fall glad när vi var framme!
 Och jag orkade inte vara normal
 
En tjej på taket. Nej skoja, hon var fejk men gissa om jag blev rädd??
 
Lite japanskt godis som Cecilia köpte på Asian food store! Asså jag fick höra G-dragon i högtalarna det var det bästa som har hänt mig åhhh älskade affären. P.S. det godiset var fett äckligt.
 

Tog också min 'Beyond Retro' oskuld! Seriöst så mycket klänningar? Jag var klar där på tio minuter för jag blev så yr av alla mönster medan Cecilia hittade typ tusen fina klänningar som jag hade missat. Kom ut därifrån med en klänning som jag ska visa senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback