Sen uppdatering

NGGHHHHH VART TOG TIDEN VÄGEN?!
 
Åh, sorry har haft noll tid för bloggen helt seriöst. Gick i skolan till halv fem, och sen åkte jag direkt på träning. Men det har faktiskt varit en helt underbar dag skulle jag säga! Hade med mig en kladdkaka till gänget och så åt vi det på våran två-timmars håltimme med några andra, + Cecilias bullar som var så goda omg. <3 

Sen så gick och en tjej ifrån min Tyska som heter Ida och åt på stan! Det var super trevligt och det känns så roligt att få lära känna en ny person! Tyvärr fick jag ingen bild på henne, vågade inte fråga om hon ville ta en bild med mig, hehe. 
 
Men sedan gick träningen asbra, ni ska få se vad jag hade på mig! 
 
Hade BARA rosa på mig! Haha, och detta hände av ren slump. Rosa naglar ( syns inte ), rosa strumpor, rosa tröja, och en rosa liten rosett. Kände mig som tjejen i alla tjejfilmer som inte kan tennis men klär ändå upp sig för träningen! Haha, men det gav mig väll tur för träningen gick asbra! En go dag skulle jag väll säga, FEEEETA NICE

Detta hade jag på mig i skolan, sådär halv taskig bild i spegeln men det får väll duga, aufwierderseen! Stavade säkert helt fel. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback