Inte min dag

Måndag är verkligen en djävul ibland
 
Ingenting har riktigt gått bra idag. :( Förutom när Matilda kom det var trevligt, satt och såg anime och åt upp en hel burk med kakor höhö. Hälsosamma som vi är!

Nej men senare åkte jag på träning, tänkte att det skulle bli skönt att äntligen få bli lite svettig och trött, men det tar kanske tjugo minuter innan jag kommer fel på foten och stukar den. YIPPIE! Gjorde satans ont, men sen fick jag is på den ( Sorbé glass på burk mums ) och sen tejpade vi om det. Hoppas att den är bättre imorgon, men troligtvis blir det ingen träning imorgon på mig... 


Var länge sedan jag skadade mig så någon gång får det allt bli? 
 
Anne fick vara med på bild! Har nämligen foto uppgfift med "sport" som titel. ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback