High heels, deadly spikes

22:22, lite coolt nummer. Det är den tiden som jag sitter och skriver detta inlägg, wow, kände mig lite poetisk och cool där för en sekund
 
Nej men nu ska vi vara seriösa... Jag ska sova nu. Har bara en lektion imorgon och det är bara tyska, klockan halv nio TJOHOOOO sen ska jag spendera resten av min dag redigera bilder, någon som vill joina mig? 

Känner mig ensam nu för tiden, ska nog inskaffa en stor nallebjörn! c: 
 
Ni får en bild ifrån min fotoshoot med Emelie! Hon var skit bra som modell, vädret var skitkallt men hon stod ut hehe, fick tvinga henne. Men det var verkligen jätte kul, jag vill verkligen fota flera människor! Upptäckt nu hur kul det egentligen är, för oftast så står jag framför kameran. ^^ 
 
Men nu ska jag sova, sov så gott nu allesammans och ha en bra vecka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback