Jag ler i hela ansiktet

Idag har varit helt underbar. Fick spendera dem med två coola brudar på Sandgrundsudden vilket är en liten mötesplats kan man säga! Väldigt mysigt. Vi la ut en filt och åt massa onyttigheter och njöt av solen som lyste över våra kroppar. Det var otroligt varmt idag, så då måste man utnyttja det tycker jag! 

Vi kanske var där i fyra timmar, Adna kom in någon timme senare men tiden gick så fort. Vi pratade om allt möjligt, skrattade, tog konstiga kort men ack så charmiga och massa annat. Det var bara så härligt att sitta ned på med två vänner man tycker om, och bara vara sig själv. Och jag är en rätt konstig person så det är skönt! 

Lite bilder ifrån våran eftermiddag <3
 
Sista bilden är lite rolig! Vi alla kom med något "Marin" inspirerat. ^^ Ni kanske inte kan se det på Cecilias kjol ( i mitten ) men det är små segelfartyg på, och Adna hade ett ankare, och jag lite lite rep och sådär... Haha lite roligt tyckte jag i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback