Min födelsedag

Hej hej! 

Känner mig ganska trött idag, la mig runt tolv. Vi gjorde så mycket igår så det tog verkligen ut varenda lilla energi i kroppen. Men skit vad kul jag hade! :D Bjöd över Anna och Cajsa för att ha en liten tennis kväll, vilket blev lyckat. Det blev inte så mycket tennis utan mer flum och skratt, men det gjorde inget! Vi hade kul i alla fall. 

Sedan kom Matilda med min present, vilket jag är super nöjd med, och en söt teckning. ^^ Hon stannade med oss, och så gick vi ned för att bada vilket var otroligt skönt faktiskt. Jag och Cajsa hoppade i först, visst var det kallt först men sen blev det skönt. Vi knuffade ned Matilda och Anna, haha och med Anna blev det lite panik, haha!

Tack så mycket för att ni gjorde min födelsedag så rolig! <3
 

Kommentarer
Postat av: william

Grattis i efterskott:DDD ser ut som du fick en bra dag:DDDD gott emd kladdkaka:DDD

SV; Naw tackar så hemskt mycket:D Blir så glad:3
Och säg gärna om du vill vad du tycker om mina "Dancing Fairy Part2" Modellbilder som jag har tagit:D

2012-07-16 @ 09:44:31
URL: http://funnyones.blogg.se
Postat av: william

Grattis i efterskott:DDD ser ut som du fick en bra dag:DDDD gott emd kladdkaka:DDD

SV; Naw tackar så hemskt mycket:D Blir så glad:3
Och säg gärna om du vill vad du tycker om mina "Dancing Fairy Part2" Modellbilder som jag har tagit:D

2012-07-16 @ 09:44:32
URL: http://funnyones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback