Sista dagen innan bästa högtiden

23 december... Herregud vad tiden går fort!
 
Det kändes som någon bara tog tidsvisaren och drog den hundra varv i förväg! Men det ska bli underbart att få äntlien träffa släkten och slå sig ned för att roffa i sig mat och massa julklappar. Men jag blev lite rädd imorse, vaknade att min hals hade gått emot mig, och mådde verkligen illa i magen. Vet inte riktigt vad jag hade ätit som skulle få mig må så dåligt, och trodde för en sekund att jag hade blivit förkyld och skulle bli tvungen att ligga i sängen under hela dagen, men senare visade det sig bara att vara en kortvarig illamående och lite slemmig hals! Hade inte feber som tur var, ocg jag tackar verkligen Gud om han nu finns
 
Vad har jag gjort i helgen då? Min fredag spenderade jag med mina söta Adna och Cecilia ~ Först så var jag hos Cecilia och åt mat, fick smaka på vegitarisk schnitzel, det var väldigt gott må jag säga! Sen köpte vi en stor julmust, åkte hem så kom Adna. Vi lagade guacamole vilket är en av mina favorit dipp, och satte oss ned i soffan för att mysa ned oss med filmen "Brave". Den var bra! Sen så dog vi på sängen och skrattade åt allting vi kunde komma på, kunde inte bett om någonting mer.
 
Sen igår träffade jag Matilda och Amelia, och vi bytte julklappar med varandra, och alla var så nöjda så! Fick en jättefin tröja, läppstift och ett nagellack ifrån Essie! Sen efter det åkte vi iväg för att se filmen; Berättelsen om PI
 
Den var superbra! Kanske skriver om den senare. ^^
 
Bilder ifrån igår, den teckningen fick jag ifrån Matilda! Så fin!
 
 
 Ni får lite bilder ifrån lördag, vi tog en lien ansiktsmask hehe, fina vi är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback