En bra första december

Godmorgon, idag var det då andra december! ^^

Det är fortfarande inte rikigt "snö" utanför, men snart måste det komma tycker jag. Det är i alla fall sol, det är mysigt. Fast kallt, tio minus grader var det för någon stund sedan... Är ganska trött och försöker vakna genom att lyssna på lite dunk musik som jag har tröttnat på haha
 
Kan berätta lite vad vi gjorde igår; Jag träffade Matilda på stan. Vi gick runt och försökte hitta fina presenter, samtidigt ville vi köpa någonting till oss själva, lite själviska får man va haha! Sen blev vi jätte hungriga och åt på Wook Kitchen inne på Mitt i City. Ett tips, dela en tallrik! Det är helt värt det och du typ sparar 40 kr på det, vi blev skit mätta och mycket belåtna.
 
Sedan gick vi vidare den sista timmen och jag fick hem tre julklappar! Två stycken till vänner, och en till Moster. Sen ett guld nagellack till mig själv.
 
Så en bra lördag var det allt! Nästa helg ska det bli mer julhandling och kanske lite julbak hoppas jag! :)
 

 Tittut! Busiga på underklädsavdelingen på Cubus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback