En dag till den bästa

Nämen hej där ni som läser detta. Idag är det torsdag. Skit, va fort det går! Det känns som det var måndag igår. Men det är väll positivt när veckan går fort? Trots att min skolsituation inte är "idealisk" så får jag vara med dem jag tycker om 70 % av all tid, och de gör mig så...... sjukt glad helt enkelt! Speciellt när de killar mig i nackhåret. Jag borde nog visa en bild på det! Jag gjorde om mitt hår precis innan i skolan, men det kanske ni har märkt på bilderna jag har lagt ut på senaste tiden. Min nacke är rakad i alla fall haha. ~

MEN I ALLA FALL! Jag ville bara säga tack till en tjej vid namn Emmie som gjorde min bloggdesign! Så sjukt duktig, ni borde kolla in hennes blogg också. http://hachis.webblogg.se/
 
Du får en bild av mig för du har varit så tålmodig med mig, tack tack tack!
 

Kommentarer
Postat av: Emmie ~

ALLTSÅ OMFG SÅ HIMLA FIIINT HENNIEEEE ;___;<33333

Svar: Så glad att du tyckte om deeeeeen ~ ;v;
None None

2013-09-05 @ 17:24:33
URL: http://hachis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback