Sommarlov

Nu är det äääääääntligen sommarlov!!! Gud, som jag var väntat. Fast det känns inte som sommarlov... Såg studenterna igår (bilder kommer imorgon troligtvis) och då slår det mig att det är endast ett år tills jag står där redo och klar med studentmössan på huvudet. Herrejesus, vill inte splittras från mina vänner, de är awesome. Det jobbiga är att ett år går så JÄVLA fort. Snart är det sommarlov igen, och då måste jag ta ansvar för mitt liv :( Vi åt mat efteråt och det gjorde mig illamående, aldrig mer på Spciy hot!!! Nu sitter jag hemma och väntar på att vi ska dra iväg och lyssna på lite live band, ska bli mysigt! Ha en bra första dag av sommarlov allesammans!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback