Maleficent dejt

Hej hej! Igår gick jag på dejt med Cecilia, mycket mys. Fick också F på mitt mattenationella, vilket innebär att jag måste göra en prövning till hösten. Suger riktigt hårt, men då hade Cecilia köpt ett awesome kort, plus en Eclair (som är typ min favorit bakelse från Frankrike), tack återigen I löv u!!!!!! Vi såg filmen Maleficent, och den var bra, fast var sjukt glad att jag inte betalade för den hihi. Skulle kunna skriva en hel sida om vad som var bra och dåligt men lämnar det än så länge. Kan i alla fall säga att Aorora (hur fan stavas det) Var nog den gladaste och dummaste prinsessan ever, det var liskom UNICORNS I'M GONNA LIVE IN THE FORREST AND EAT BLACK NUTS <--- ;)))
 
I luv this gurl on top of the world (<- vart tvungen att rimma, fast nu insåg jag att det inte rimmade but WHATEVS)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback