Drawing rant

Hejsan! Precis nu har min mensvärk gått över. Tror jag, om inte mina äggstockar är ett par falska bitches. (<---ursäkta har varit såhär hela morgonen) än så länge har sommaren varit piss. I alla fall vädret. Har suttit inne och bara ritat, kommit in i värsta ritamood. Förhoppningsvis går det inte över, för det är fett roligt. Måste nog säga att det är tack Mahou Shoujo Madoka Magica (<- tog mig ett tag att lära mig att stava detta) animen som har fått mig så inspirerad. Om ni inte sett den, do it now. 
 
Här är två jag nyss gjorde klart (linearten i alla fall), vet inte om jag kommer ge dem färg... oftast när jag har fyllt i med svart så blir jag lite: mehh, nu gör vi en ny! Och så vidare. Kommer nog lägga ut mer av ritningar, annars får ni ha det så bra, byeeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback