S U P E R D U P E R

Superduper friday! 
 
Yes, detta kommer nog vara min favorittröja framöver. Min mamma hatar den, eftersom hon inte gillar skrikande färger hehe. Men vad gör det? Jag älskar den! Känner mig fett kawaii(söt). Tror att om någon ställer en strålkastare på tröjan så blir världen rosa haha. Egentligen borde jag hänga med på svenskalektionen, men ingenting som kommer ur lärarens mun intresserar mig....... 
 
Bra saker för tillfället: 
- Hittade Shinee på spotify (VAR TVUNGEN ATT DANSA PÅ BUSSEN)
- Det är helg
- Ska baka cheesecake imorgon, är hur pepp som helst att få gå till affären och handla
- Ska fixa mina sedlar som gick sönder, råkade dra av dem när de fastnade i plånboken......... 
- Känner mig faktiskt söt idag hihi! 
 
Dåliga saker för tillfället: 
- Matteprov. Jag behöver verkligen inte säga mer, eller jo jag har inga småmynt så jag kan inte köpa choklad i caféterian. *gråter*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback