Media - klä ut sig till Snövit och smörig prins

Godmorgon! Idag är det torsdag, redan. Veckan går fort. Försöker att koncentrera mig på att skriva här än att lyssna på engelska lektionen, vilken A-elev jag är. I alla fall, igår var en väldigt rolig dag!! Onsdag brukar vara roliga, men den här var extra rolig! Vi har film hela dagen och min grupp ska göra en film om Snövit. Detta betydde att vi skulle klä ut oss.... och det var så sjukt kul. Jag fick vara prinsen, och Claudia Snövit. Det hemska är att jag passar bättre som man än som kvinna. Flera trodde att jag var en man när de tittade på bilderna och tyckte jag var vacker haha, hoppas det är en komplimang...
 
Vi var tvungen att ta en typisk "modell för en dag" bild med en spegel. 
 
Hanna fick prova Snövit kostymen som var i en storlek för kanske... femåringar?? De kunde inte andas och brösten försvann och jag kunde inte sluta skratta. 
 
Jag och Claudia kunde inte sluta ta ego-pics, men hur ofta får man se ut som en prins och en prinsessa?? 
 
Slutresultatet. Visst ser vi förälskade ut? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback