It's you, Harry Potter!

Jag har nog inte haft ett sådant sug efter att se en rad av filmer som jag har gjort den senaste veckan. Det började med att jag såg första Harry Potter filmen i Norge med min släkt, sen efter det har jag haft ett sådant enormt sug att se om alla filmer en gång till. Jag har insett att jag tycker verkligen om Harry Potter filmerna, och det har varit väldigt kul att se om dem eftersom jag har bara sett dem en gång innan, så kommer knappt ihåg någonting!!
 
Och konstigt nog (det kanske inte är så konstigt??) så finner filmerna mysiga, även om jag skriker som ett barn ibland för jag LITE rädd....... men i alla fall, det är skitmysigt att titta på dem själv i mitt rum. Gjorde mig en brownie in a cup (vilket är typ det snabbaste och godaste som finns) och varit fast i två timmar.
 
Men det här var nog den bästa scenen, skrattade så högt hahaha!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Godnatt nu, hoppas jag drömmer om Hogwarts.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback