På förbättringsvägen

Godmorgon! Nu är jag äntligen på förbättringsvägen. Min hals är torr som en öken och slemhostan har precis börjat, men det är princip det som är kvar. Är så sjukt glad att jag inte fick influensa, cuz dear God I never wanna go back too that. Hade influensa förra året, och det enda jag gjorde var att ligga i min säng. Såg inte ens på tv för jag mådde så dåligt. Förkylning är ju inte dödligt, men det är otroligt hur svag man kan känna sig. Det får mig att tänka på folk som har ännu värre sjukdomar...  Förkylningar kan vara riktigt surt, men det tar inte kål på en som tur är.
Har redan börjat på en ny teckning. Har en dålig vana att aldrig avsluta en teckning, även om jag är skitnöjd med den. Har så många idéer jag vill få ut, och sen jag fick ritplattan har jag börjat rita allt mer på egen hand, för innan dess har jag bara målat av och försökt få de så likt som möjligt. Att rita på egen hand verkade så omöjligt, men nu har jag äntligen självförtroende i min egen hand.

Kan ni gissa vilka det är? Jag ger en hint; Dreamworks vs Disney

Kommentarer
Postat av: Anna

omggg Jelsa?! <3

Svar: Jaaaaaaaaa! <3 Jättekul att rita faktiskt!
None None

2014-02-28 @ 15:15:15
URL: http://cartepostale.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jack Frost är Dreamworks...

Svar: Åh gud! Tack så mycket haha, jag satt faktiskt och funderade ett tag. Tack för upplysningen, ska nog ändra det. ;)
None None

2014-02-28 @ 17:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback