Min mamma älskar rosor

 
Titta på den här fina buketten! Eller det var tre individuella, sen mixade hon ihop dem. Så fina färger tillsammans! Nu är det i alla fall fredag, och herrejesus vilken vecka. Vad har jag gjort?

- Filmat och redigerat like never before
- Tränat på ett gym för första gången och hade en fejk tribal tatuering på mig pågrund av att vi filmade samma dag (såg nog tufft ut)
- Kört manuellt för första gången bland folk, gick väll åt helvete 
- Freakat över hur mycket dessert de gör på Masterchef Australia, gör mig så glad <3
- Gått på spökvandring i skolan efter stängning och hittade en övergiven kanelbulle (den var i plast så god!!!!)
- Blev intervjuad av norsk tv om Madeleines nya bebis, visste inte ens att hon hade skaffat ett unge, trodde det var Viktoria så jag gjorde bort mig totalt. Sa också att jag inte gillar kungadömet inför de norska folket! 
 
Så yeah, busy week, busy gurl. Neh, inte egentligen. Men är bara glad att det är lov nu. Jag och mamma ska äta sushi ikväll och se film, kommer bli bra. Kanske bloggar lite senare, ska berätta om helgen!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback