Gud vilken jävla dag

Jag har inte ofta dåliga dagar. Jag kan ha en dålig morgon men sen blir oftast allting bättre när jag får komma till skolan och träna, men idag så var jag helt gloomy. Det började på morgonen då jag skulle ta på mig ett par nya byxor, och såfort jag ser mig i spegeln sjunker mitt självförtroende. Jag ser allt jag ogillar istället, blir irriterad och kanske byter om 7 gånger. Det brukar inte bli så, men då kunde jag bara se allting negativt. Åkte sen till skolan, fick A på en uppgift vilket gjorde mig överraskat glad, men sen fick jag F på matteprovet. Kändes som jag var den enda som fick F i hela klassrummet, huhu. Man vill egentligen vara glad för andra för de klarade sig men ändå är man helt; VARFÖR FICK DU INTE F SÅ DU KAN VARA LEDSEN MED MIG?!?! 
 
Hahaha någonting sådant. Sen åkte jag hem, efter jag bara stirrat på mattetavlan, äter och sen åker jag på träningen. Träningen går skit, eftersom dåligt humör plus tennis är ingen bra kombo. Så nu sitter jag här med en ansiktsmask och väntar på att mina mozarellamackor ska bli klara. Älskar mozarella. Ska nog ta ett glas cola också, JAG FÖRTJÄNAR DET! Lyssnar också på soundtracks från filmen "Brave", sjukt fina sånger! Imorgon är det fredag så är efter en god natt sömn är jag redo för allt! (hoppas jag)
 
(Ps mina mozarellamackor blev fett brända <////3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback