Captain Levi

Hej hej, så yeah detta har varit en intressant lördag. Igår fick jag en idé att sminka mig till Levi, en awesome karaktär från en av mina favorit anime "Attack on Titans"! Om ni inte har sett den så gör det (NUUUUUUU!) Vaknade upp, skittaggad och började typ direkt. Tog en stund, men sjukt kul. Visste inte att jag tyckte om att sminka såhär, men det är verkligen roligt. Att förvandlas till en helt annan person. Känner mig fett cool också hihihi.
 
Såhär ser orginialkaraktären ut...
 
Och såhär blev jag!
 
 
Yeah, så jag släppte ut min inre manganörd. Känns bra. Ibland får man vara extra nördig. Dessutom tycker de flesta att jag ser bättre ut som en man än som kvinna, känns väll... bra?? Okej måste få bort all lim från mina ögonbryn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback