Modelljobb helt plötsligt

Hej allesammans! Igår var verkligen en bra dag. Tog bara det lugnt och hängde med mamma till stan. Först hade jag väldigt energi av ingen anledning alls och gick bara runt och tittade. Sen när mamma drar in mig på CGC gick jag runt och blev typ äcklad hur dyrt allt, och så plötsligt kom det en gammal dam och gav mig en komplimang för mitt hår. Det är så trevligt när man bara får komplimanger bara sådär, även om det kommer från gamla damer! 
 
I alla fall - inne på HM stod jag vid kassan kom det fram det en man. Han sa att han jobbade för hårmärktet Schwarzkopf, och ville ha mig som hårmodell för en visning. HELT RANDOM. Jag blev typ helt chockad och såg mig runt omkring för jag trodde inte han menade mig. Så ja sa ja självklart, och nu snart ska jag iväg och få mitt hår fixat, sedan imorgon är det visning. Bara jag inte blir flintis är jag glad! Trodde bara sådant här hände i filmer haha, men ibland så har man tur! Så jag är taggad taggad och nervös nervös. 
 
Köpte dessa två fina ting inne på Monki 
Älskar mönstret. ^^  

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Men åhh va kul med modejobbet! Grattis Hennie! :D

Svar: Tack så mycket Tetta! :'D Vi får ses och prata om det!!
None None

2013-09-29 @ 21:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback