Frankrike del 1 - stranden

Goooood förmiddag mina damer och herrar. Har precis kommit hem från en timmes övningkörning, vilket gick hyffsat! Känner mig så cool när jag får köra mammas bil. Det är ganska sjukt från att lära sig att cykla till bil...
 
I alla fall - nu äntligen läggaer jag upp Frankrike bilderna. Jag hade lite problem med dem tidigare pågrund av storleken på bilderna osv, men nuuuuuu ska ni få se vad som hände! Som sagt så var jag i Frankrike denna sommar med min vän Cecilia och hade det så himla bra. Vi gjorde inte så mycket egentligen, bara tog det lugnt och njöt av att vara utanför Sverige.
 
Vi bodde i en ganska liten by hos min moster, men vi gjorde allt som byn hade att erbjuda! Detta är stranden i Portiragnes (staden vi bodde i) och den är så sjukt fin. Jag var inte så stort fan av saltvatten delvis för jag är så rädd för alla exotiska djur som lever i vattnet och hajar såklart. Dessutom hatar jag att inte känna botten när jag badar (pool går självklart, men annars ughh......) Men denna stranden var ett undantag! Jätteklart vatten, inte alls djupt och inte mycket folk. Perfekt helt enkelt. 
 
 
 
 Vi åt seriöst de godaste jordgubbarna. De var från en ekologisk odling, fransmän skojar inte om mat! 
 
Jag njöt av havsbrisen som en hund gör när de sticker ut huvudet ur bilen. 
 
Vi satte oss emot vågorna vilket var riktigt roligt (lättroade) Jag såg nog ut som världens turist när jag försökte få den här bilden för jag gick runt med henne med kameran som en papparazzi. 
 
Den typiska strand-fötter-semester-sommarlov-ilovesummer bild som alla tar. 
 
 
 
Hej jag är ett pervo och tittar på tjejernas bröst på stranden. 
 
 
Avlsutar med en av mina favoritbilder från hela semestern. Hon är såååå fin! Det kommer flera bilder i framtiden kan jag garantera, detta är bara första delen. So stay tuuuned! Bye bye! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback